2009年2月1日 星期日

九子連環

同我好熟既朋友就會知我理應有賭徙基因,不過可惜小妹對任何性質的賭博都有抗拒性失憶...每學一樣,就忘記一樣,例如鋤大Dee、牌九、十三張...etc。樣樣我細細個都學過,之後都可以唔記得……

不過今個新年挑起條筋,喜歡上打麻雀。

麻雀呢樣野,在我過去十五年也會在初一、初二看到;然而從沒有興趣去學,亦只覺搓麻雀聲異常吵耳。不過今年,忽然想學,所以家中多位擁有麻雀系的博士爭相傳授。

一月廿九日,在芳姨家中牛刀小試,竟也在兩局中勝出一局。所謂三番起糊,我懂得的就只有做牌番和對對碰,還有就是難以出現的十三么。

一月三十日,到阿珍家中開臺,認識了新朋友U記。大家由一時半「搓」到六時,不可思議地只打了四圈;原因是我,我是站長。我係人地打隻牌,我會大叫等等,然後諗成分鐘,最後話:「都係無野!」

我真是大驚小怪,U記比我「槓上自摸」,一家包三家。當時我九章(既上左三組,,e.g.二三四+四五六+一二三),然後U記打左隻七萬比我,我就槓(姐係四隻一樣既),跟住我就自摸啦^^

不過真唔識打先好手氣,有一舖我食唔到,諗住推牌架啦,U記話睇我做咩牌先,結果嚇到佢O左。我當時:
一一一二三四五六七八九九九
萬萬萬萬萬萬萬萬萬萬萬萬萬

原來再是但加多隻萬子(任何一隻一至九萬都得)就食得!!仲要係打幾多番就爆棚幾大,嘩!果陣我先知幾難得………我老豆話佢一生打左四十年麻雀都係食得一兩次喎!呢種奇牌個名就叫:九子連環

1 則留言:

  1. 新仔的確好手氣!不講牌理出牌,通常有意想不到的偶然。其實做甚麼也是如此。

    回覆刪除