2010年8月30日 星期一

其實 vol 2

其實...我想人了解我多d,所以又做多次"
其實...我算自私架,妒忌心又比較重~
其實...我有諗過自殺,不過唔克服呢個問題日後仲大獲!!
其實...我想死後有個金字塔做個骨灰皿,而我心愛的人則要擁有我骨灰製成的鑽石!!
其實...我真係幾鍾意做講故佬,,地鐵閘口係好地方=v=
其實...我一個人細心諗下身邊,原來有好多野冇留意到
其實...我細個咬過好幾個男仔^^
其實...我這人在家中幾乎不飲水,只飲有味飲料"
其實...我學睇相都係想知桃花運同工作運係點(2011有桃花wor~)
其實...我係一個好想有人緣但唔算有既天秤座
其實...我好注意男仔個髮型,有color又會望多兩眼
其實...我唔鍾意科學同英文由小一開始,但我對生物科技有興趣
其實...我唔知咩叫哲學,不過我可以同人討論下理想國中的阿特蘭蒂斯or姆大陸
其實...我覺得外星人係冇頭髮,而有古人係想學佢地既"神力",如人工受孕(聖人無父)
其實...我知我自我又執著,同一D男仔係唔夾架啦"
其實...我以前最鍾意<射雕>的郭襄,不過而加嫌佢一生守一人太素了~
其實...我打牌不打錢...唔鍾意人"主客和,三串七,讓球,三重彩過落尾場...."
其實...我睇哂金庸14本小說都唔記得D情節~~
其實...我有D野琴晚諗到而加唔記得
其實...我有D習慣唔見得光
其實...我想矯容但冇$$
其實...我總說:「我要找一個自己很愛很愛的人,才會談初戀。」但...

沒有留言:

張貼留言