2010年9月13日 星期一

觀法網群英

老實講,我以前都幾鍾意亞視既劇,有追<殭屍>系列;<星願ii>;買番黎都有<小魚兒與花無瓶>;<雪山飛狐>同<大清後宮>.但近年韓劇唔岩我!!!

我冇完全睇過鄧特希監制的兩套經典,但呢套港劇來說幾落本,特約演員多到有冇再出都唔會記得...
劇情而言,小昭同pat係輕鬆好睇既位,我會想繼續睇,不過太難續寫得合理又現實~

我唔太明孫明華死既原因,我個人估冇左本日記而冇記憶既佢生無可戀,雖然因此楊偉森覺悟自首""呢part我最感動(煽情)既,係joe真係好慘,咁難先肯再付出,兩個女朋友都係死咁嚴重!!但劇一開頭,我還以為楊偉森會和孫明華有感情~~

蒙醫生係夠神秘敏銳聰穎,但以身犯險既理由太牽強,仲有佢個角色到底幾大到?,我為左睇多d鏡頭所以睇網上版(非atv最後剪輯),有幕佢同joe話佢13年前7歲-_-

不過最後同變態殺手既對白寫得好正,女話:{我都等左你好耐!}男既:{我會努力成為你最後既男人!}

有網友講得幾岩,好多案破左都顯示唔到winnie既聰明才智;開頭話了解楊偉森唔簡單,最後又會同佢一齊咁唔防範!!

我個人係殭屍幫迷,,好開心大部分都係度(miss陳煒,杜汶澤)~尢其我喜歡謝君豪演herny中年專業人士的情感!!!以及演賴德驄的吳廷燁,我真的不覺得他是大奸角,還有他沒生命危險為何又會死了?!
仲有ben同成班同事既對話都好正~伏線真係好多,如同事之間複雜既關係;未完的案件,如賴德驄的父親會做出什麼......ETC

2 則留言:

  1. 你可以研究電視劇,我想可以自成一家!轟動學術界!

    回覆刪除